Wybór liceum w Toruniu biol-chem

Masz problem z biologią na lekcjach? Czegoś nie rozumiesz? Potrzebujesz pomocy w rozwiązaniu zadań? Napisz o tym na forum!
Amoksyklaw
Posty: 1
Rejestracja: 19 kwie 2011, o 16:23

Wybór liceum w Toruniu biol-chem

Post autor: Amoksyklaw »

Witam, mam duży dylemat, jestem uczniem 3. klasy gimnazjum. Chciałbym iść do dobrego liceum a profil biologiczno-chemiczny. Dodam, że jestem z okolic Torunia. Myślałem nad Liceum Akademickim albo nad IV LO. Wiem, że GiLA wg. rankingów jest najlepszą szkołą w Polsce i pewnie dużo osób uzna to za jednoznaczne, że trzeba właśnie ją wybrać, ale ja nie jestem pewny. Wiele osób mówi, że GiLA jest dobre ale dla mat-fizów albo mat-infów biol-chem nie jest zbyt dobry. W sumie nie zależy mi żeby chodzić do najlepszej szkoły w Polsce, tylko żeby iść do szkoły, gdzie ten biol-chem jest na prawdę dobry i dobrze przygotuje mnie do matury. A IV ma bardzo dobrą renomę klasy biol-chem. Czy możecie mi jakos pomóc? Na olimpiadach mi nie zależy w dużym stopniu, jak by były to spoko, a jak nie to też dobrze.
Proszę o pomoc osób z regionu, albo kompetentnych w tym wyborze.
Awatar użytkownika
Collo
Posty: 1761
Rejestracja: 26 gru 2009, o 08:33

Re: Wybór liceum w Toruniu biol-chem

Post autor: Collo »

W sumie nie zależy mi żeby chodzić do najlepszej szkoły w Polsce, tylko żeby iść do szkoły, gdzie ten biol-chem jest na prawdę dobry i dobrze przygotuje mnie do matury.
I to właśnie na to należy najbardziej zwracać uwagę przy wyborze LO
Napiszę ci to co radzę wszystkim 3-gimnazjalistom. Napisz na nk/facebooku czy czymś tam innym do uczniów liceów, które twoim bierzesz pod uwagę. Zapytaj ich o nauczycieli, przygotowanie do matury poproś o wyjaśnienie wszystkich wątpliwości jakie masz z daną szkołą. Ja dzięki temu dobrze wybrałem liceum
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online