Lwów 2011

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
karolciaa00
Posty: 5
Rejestracja: 22 lip 2011, o 13:10

Re: Lwów 2011

Post autor: karolciaa00 »

a oni tam zostawiają to swiadectwo?
ULKAKAZ
Posty: 6
Rejestracja: 22 lip 2011, o 08:11

Re: Lwów 2011

Post autor: ULKAKAZ »

Kinga89 pisze:czesc!
Czy koniecznoscia jest posiadanie matury z chemii w dostaniu sie na stomatologie we Lwowie?(mam zdana biologie), czy ktos probowal?
Kiedy sklada sie dokumeny i jakie?
Ja nie miałem zdanej rozszerzonej matury z biologii i dokumenty moje zostały odrzucone.Obecnie studiuję w Polsce
karolciaa00
Posty: 5
Rejestracja: 22 lip 2011, o 13:10

Re: Lwów 2011

Post autor: karolciaa00 »

ejj, ale swiadectwo jak sie zawiezie Polskie, to tam zostawiają?
Andzelika
Posty: 10
Rejestracja: 10 lip 2011, o 12:53

Re: Lwów 2011

Post autor: Andzelika »

Tak, zostawiają. A po co Ci ono tutaj? Zawsze leży na uczelni (przynajmniej tak było z moim ).
quzko
Posty: 7
Rejestracja: 18 lip 2011, o 00:58

Re: Lwów 2011

Post autor: quzko »

ej jak myślicie mozna jeszcze dostać się na stomatologię we Lwowie bo dopiero w poniedziałek będę miał wszystkie papiery przetłumaczone, ale słyszałem ze mało osób się na stome zapisało? Macie jakieś info? Co sądzicie jest szansa?
Awatar użytkownika
shepard
Posty: 20
Rejestracja: 18 cze 2010, o 11:36

Re: Lwów 2011

Post autor: shepard »

quzko pisze:ej jak myślicie mozna jeszcze dostać się na stomatologię we Lwowie bo dopiero w poniedziałek będę miał wszystkie papiery przetłumaczone, ale słyszałem ze mało osób się na stome zapisało? Macie jakieś info? Co sądzicie jest szansa?
bardzo prawdopodobne, że nie. zebrałeś się z tym wszystkim za późno, ale możesz próbowac.
W razie czego zapraszam do Tarnopola
sensuous
Posty: 22
Rejestracja: 5 lip 2011, o 16:27

Re: Lwów 2011

Post autor: sensuous »