Kandydatów i studentów rozmowy o niczym.

Korczaszko

Re: Kandydatów i studentów rozmowy o niczym.

Post autor: Korczaszko » 20 sie 2012, o 19:49

na maxvideo też nie trzeba się logować, ale są limity, a iitv to po prostu zbiór linków i tym bardziej logowanie odpada :P

ciekawa jestem tego serialu o studentach w Afryce, jaki tytuł?

himininn

Post autor: himininn » 20 sie 2012, o 20:23

Aj tyle tych programów o zwierzakach oglądam, że pomyliłam ;) No właśnie na Animal Planet to oglądałam :) Właśnie przed chwilą były 2 odcinki:))

Korczaszko, Serial nazywa się "Weterynarze w Afryce", http://satkurier.pl/news/73760/8222wete ... lanet.html" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:

Awatar użytkownika
zoo_

Post autor: zoo_ » 20 sie 2012, o 21:32

To jak już jesteśmy w tym temacie to ja pozwolę sobie przypomnieć, Korczaszko wrzucała kiedyś linka do bloga chłopaków z Wrocka :) http://vetvolunteers.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
aktualnie zdjęcia i relacje z podróży powrotnej, ale parę postów wcześniej są jeszcze posty z wolontariatu, może kogoś wciągnie :2dance:

kofeina

Post autor: kofeina » 20 sie 2012, o 21:44

z polskich był jakiś o warszawskiej klinice, nie pamiętam nazwy :)
i moja miłość z dzieciństwa...Animals :D chociaż nie stricte weterynaryjny, ale o zwierzakach

Korczaszko

Post autor: Korczaszko » 20 sie 2012, o 22:35

dalej w temacie blogów
jeszcze jeden absolwent Wrocławia http://worldwidevet.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

teraz z sggw
http://projectwildlife.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.projektzanzibar.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vetnolimits.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

milena1013

Post autor: milena1013 » 8 lut 2014, o 14:02

Reanimuję wątek bo bardzo fajnie się go czyta :idea: Zapraszam do dyskusji !

Awatar użytkownika
olka951

Post autor: olka951 » 8 lut 2014, o 15:14