Medycyna a podręczny komputer?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Kostka_M
Posty: 2
Rejestracja: 29 sie 2011, o 14:28

Medycyna a podręczny komputer?

Post autor: Kostka_M »

Hej, chciałam się dowiedzieć od Was, czy opłaca się szukać na studia przenośnego komputera. Sprawa wygląda tak, że przez okres szkoły wyrobiłam sobie nawyk prowadzenia dokładnych notatek. Problem występował gdy na zajęciach notowało się więcej niż 3-4 strony a4 bez przerwy. Moje pismo robiło się coraz trudniejsze do rozczytania, a ból ręki z każdą literą bardziej mi doskwierał. Słyszałam, że na pierwszym roku pisze się dużo, ale jest to do przejścia. Z drugiej strony nie potrzebuję netbooka/lapciaka do Internetu czy jako magazyn danych przy powrotach do domu, bo studiuję w moim rodzinnym mieście. Co byście doradzili?
Gorąco pozdrawiam! : )
Awatar użytkownika
Grzybu123
Posty: 840
Rejestracja: 12 maja 2009, o 14:16

Re: Medycyna a podręczny komputer?

Post autor: Grzybu123 »

Weź książkę i zacznij przepisywać do komputera.

Wygodnie?

No to tak samo wygodnie będzie na wykładzie.

Chwila, chwila? Z książki? A no tak medycyna, zwłaszcza pierwsze lata to przecież teoria z książki (dokładnie to z książek). A już myślałem / myślałam że będzie notowanie.

Pozdrawiam (oczywiście post nie ma być złośliwy).
Awatar użytkownika
Tomq
Posty: 738
Rejestracja: 11 maja 2010, o 17:50

Re: Medycyna a podręczny komputer?

Post autor: Tomq »

Ja to podczas pierwszego roku niewiele notowałem, w większości jakieś nowe rzeczy, które zapowiadali, że w książkach tego nie ma. Chociaż nawet na histologii jak czegoś nie było w książce, to było w materiałach dodatkowych do ściągnięcia z internetu albo do kupienia.
Awatar użytkownika
Medycyna Lwów
Posty: 5874
Rejestracja: 14 sty 2007, o 20:23

Re: Medycyna a podręczny komputer?

Post autor: Medycyna Lwów »