Pilnie poszukuję współlokatorki-Olsztyn!!!

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
DAGMARA1992
Posty: 1
Rejestracja: 10 wrz 2011, o 12:26

Pilnie poszukuję współlokatorki-Olsztyn!!!

Post autor: DAGMARA1992 »

Witam wszystkich zainteresowanych
Jestem studentką pierwszego roku filologii angielskiej na wydziale Humanistycznym na UWM w Olsztynie.
Otóż pilnie poszukuję współlokatorki do pokoju dwuosobowego w Olsztynie na Osiedlu Słoneczny Stok przy ulicy Promienistej 32.
Koszt wynajmu pokoju za jedną osobę to 370 zł.

Mój numer telefonu: 694 900 407 begin_of_the_skype_highlighting              694 900 407      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              694 900 407      end_of_the_skype_highlighting

DAGMARA
monika0402
Posty: 5
Rejestracja: 30 wrz 2011, o 14:41

Re: Pilnie poszukuję współlokatorki-Olsztyn!!!

Post autor: monika0402 »

PILNIE SZUKAM WSPÓŁLOKATORKI