Czy to odwarstwienie siatkówki ? Proszę o szybką odpowiedź

Dyskusje na temat chorób, ich przebiegu, zapobieganiu oraz sposobach leczenia. Opinie użytkowników nie zastępują fachowej wiedzy medycznej i wizyty u lekarza.
kamilw
Posty: 3
Rejestracja: 1 maja 2013, o 23:23

Czy to odwarstwienie siatkówki ? Proszę o szybką odpowiedź

Post autor: kamilw »

Witam. Już od dłuższego czasu zastanawiam się czy jestem chory na odwarstwienie siatkówki, czy może na coś innego? Trzy miesiące temu pojawiła mi się taka dość duża kropka krwi na prawej gałce ocznej, czy to może mieć coś z tym wspólnego? Wiem że śnieżenie miałem przed tym incydentem, nie wiem czy miałem męty ponieważ te zauważyłem dopiero całkiem nie dawno. Proszę o pomoc, jestem w tym zielony a chcę wiedzieć czy zacząć się martwić. Poniżej przedstawię swoje objawy.

- Śnieżenie
- Uczucie piachu w każdym oku
- Męty
- Światłowstręt

Te wszystkie objawy mam od 6 klasy podstawówki, czyli 4 lata z tym żyje. Proszę o szybką i rozwiniętą odpowiedź. Pozdrawiam kamilw.
randomlogin
Posty: 3779
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 12:11

Re: Czy to odwarstwienie siatkówki ? Proszę o szybką odpowie

Post autor: randomlogin »

I ta krwawa plamka na oku sie od tego czasu utrzymuje?
Powinienes sie martwic, niekoniecznie samym odwarstwieniem. Najlepiej na tyle intensywnie, zeby pojsc do okulisty teraz a nie za pol roku. W ogole powiedz mi jak to zrobiles, ze operujesz jakims slownictwem, masz poczucie ze cos jest nie tak, a przez tyle lat nie udalo sie tobie spotkac z lekarzem i o tym powiedziec?

kamilw
Posty: 3
Rejestracja: 1 maja 2013, o 23:23

Re: Czy to odwarstwienie siatkówki ? Proszę o szybką odpowie

Post autor: kamilw »

Krwawa plamka na oku zniknęła parę dni po pojawieniu się. Ani razu nie odwiedziłem okulisty ponieważ myślałem że każdy człowiek tak widzi. Dopiero 2 tygodnie temu zacząłem się zastanawiać czy coś mi dolega i czy jest to groźne.
kamilw
Posty: 3
Rejestracja: 1 maja 2013, o 23:23