Praktyki w Warszawie - proszę o radę:)

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
m_bialic
Posty: 1
Rejestracja: 26 maja 2013, o 20:13

Praktyki w Warszawie - proszę o radę:)

Post autor: m_bialic »

Witam, nie studiuję na WUM tylko na Śląsku ale tak się zdarzylo że w tym roku muszę w Warszawie odbywać praktyki, nie jestem zorientowana za bardzo w tym które szpitale są dobre i fajnie w nich odbywać praktykę tutaj szczególnie prośba o nakierowanie, podczas praktyk będę pomieszkiwała na Woli, stąd też prośby o opinie na przykład na temat wolskiego szpitala, czy bielańskiego i ogólnie o rady albo gdzie się nie wybierać. P.S praktyki będę odbywać na internie bardzo dziękuję za wszystkie porady
sulejka
Posty: 49
Rejestracja: 19 maja 2011, o 12:46

Re: Praktyki w Warszawie - proszę o radę:)

Post autor: sulejka »

Interne w szpitalu wolskim koleżanki zachwalały. Z przyzwoitym dojazdem masz jeszcze szpital na Banacha: interna na I i II pietrze też ma dobre opinie, o ile nie przeszkadza Ci spora ilość papierkowej roboty. Na I piętrze sama robiłam i byłam zachwycona. I jeszcze szpital na Barskiej: bez papierkowej roboty i puszczają koło 11-12 do domu. Co do bielańskiego, to nie wiem jak tam sprawa wygląda.
Drób
Posty: 4
Rejestracja: 11 wrz 2008, o 18:57

Re: Praktyki w Warszawie - proszę o radę:)

Post autor: Drób »

Chciałabym w tym roku zrobić praktyki wakacyjne po V roku (ginekologia i pediatria) w Warszawie. Niestety ani nie mieszkam ani nie studiuję w stolicy. Czy ktoś miał podobną sytuację i czy robią w związku z tym jakieś problemy w szpitalu? Konkretnie interesuje mnie szpital Dzieciątka Jezus, mam wątpliwości czy porywać się na kliniczny, gdzie pewnie będzie masa studentów czy poszukać jakiegos mniejszego szpitala.
Awatar użytkownika
Medycyna Lwów
Posty: 5874
Rejestracja: 14 sty 2007, o 20:23

Re: Praktyki w Warszawie - proszę o radę:)