Powtarzanie roku/semesteru w roku akademickim 2013/2014

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Mi-lu
Posty: 23
Rejestracja: 23 mar 2010, o 19:55

Powtarzanie roku/semesteru w roku akademickim 2013/2014

Post autor: Mi-lu »

Witajcie,

Jestem obecnie studentką pierwszego roku kierunku lekarskiego w Zabrze.

Za powodu nieprzyjemnej sytuacji w domu (ciężka choroba i rozwód w tym samym czasie) oraz – do czego przyznaje się z zażenowaniem – problemu do przystosowania się do nowej sytuacji na nowym kierunku prawdopodobnie będę zmuszona powtarzać drugi semestr pierwszego roku z czterech przedmiotów.

Nie jestem zbytnio obeznana z procedurami, jakie powinnam podjąć w tym wypadku. Regulamin mojej uczelni mówi, że w wypadku nie zaliczenia semestru lub roku mogę składać prośbę o umożliwienie mi powtarzania semestru. Zrozumiałam, że odpowiednie podanie wraz z indeksem powinnam składać po sesji poprawkowej we wrześniu.

Czego mogę się spodziewać ze strony pań w dziekanacie? Czy mogę natrafić na jakieś problem (po za kosztami związanymi z powtarzaniem przedmiotów)? Czy są jeszcze jakieś dodatkowe dokumenty/podania które powinnam złożyć do dziekanatu?

Przyznam że jestem trochę zdesperowana i byłabym BARDZO wdzięczna za udzielenie JAKICHKOLWIEK informacji.
Mi-lu
Posty: 23
Rejestracja: 23 mar 2010, o 19:55

Re: Powtarzanie roku/semesteru w roku akademickim 2013/2014

Post autor: Mi-lu »

Naprawdę nikt nie jest mi w stanie czegoś podpowiedzieć?
Awatar użytkownika
terrible_justyna
Posty: 630
Rejestracja: 13 lip 2012, o 18:41

Re: Powtarzanie roku/semesteru w roku akademickim 2013/2014

Post autor: terrible_justyna »

widzę, że jesteś z mojego roku.
może zapytaj Tomka, naszego starostę roku?
Mi-lu
Posty: 23
Rejestracja: 23 mar 2010, o 19:55

Re: Powtarzanie roku/semesteru w roku akademickim 2013/2014

Post autor: Mi-lu »