Licencjat z biologii i co potem?

Forum studenckie dla przyszłych, obecnych i byłych studentów kierunków przyrodniczych i pozostałych. Podziel się swoimi doświadczeniami, radościami i smutkami
sylwiax09x10
Posty: 1
Rejestracja: 19 paź 2013, o 23:07

Licencjat z biologii i co potem?

Post autor: sylwiax09x10 »

Witam Studiuję biologię i jestem na 3 roku. Na studia trafiłam szczerze mówiąc trochę przypadkowo. Nie wiedziałam co studiować, a że biologię zawsze lubiłam i byłam z niej dobra, stwierdziłam że spróbuję. Teraz żałuję, bo choć studia są bardzo ciekawe, to nie dają żadnego zawodu. Zamierzam skończyć licencjat, a potem robić magisterkę na czymś pokrewnym ale dającym lepsze możliwości. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia i mógłby mi doradzić, jak się wykaraskać i wyjść z tego wszystkiego z twarzą?
kinektor
Posty: 27
Rejestracja: 8 lip 2013, o 16:21

Re: Licencjat z biologii i co potem?

Post autor: kinektor »

Nie jestem pewien, ale może mogłabyś neurobiologię zrobić jako magisterkę? Nie wiem jak z pracą po tym w Polsce, ale za granicą na pewno znajdziesz.
ногомас

Re: Licencjat z biologii i co potem?

Post autor: ногомас »

kinektor pisze:Nie jestem pewien, ale może mogłabyś neurobiologię zrobić jako magisterkę? Nie wiem jak z pracą po tym w Polsce, ale za granicą na pewno znajdziesz.
znasz w realnym świecie osoby które tak zrobiły i znalazły za mityczną zagranico pracę? Bo takie pisanie, za granicą to tylko daje ludziom złudną nadzieję i kontynuują studia po których niczego nie ma.
kinektor
Posty: 27
Rejestracja: 8 lip 2013, o 16:21

Re: Licencjat z biologii i co potem?

Post autor: kinektor »

&#x43D&#x43E&#x433&#x43E&#x43C&#x430&#x441 pisze:
kinektor pisze:Nie jestem pewien, ale może mogłabyś neurobiologię zrobić jako magisterkę? Nie wiem jak z pracą po tym w Polsce, ale za granicą na pewno znajdziesz.