poprawa - matura 2016 biologia i chemia

Informacje, porady, pomoc od osób przygotowujących się oraz poprawiających maturę. Pomoc w wyborze kierunków studiów.
Awatar użytkownika
alicia
Posty: 94
Rejestracja: 22 lip 2013, o 13:34

Re: poprawa - matura 2016 biologia i chemia

Post autor: alicia »

rosaneczka, nie ma za co. Jak Twoje przygotowania? Siedzisz w domu czy coś studiujesz?
rosaneczka
Posty: 37
Rejestracja: 9 maja 2015, o 10:49

Re: poprawa - matura 2016 biologia i chemia

Post autor: rosaneczka »

alicia, Przygotowania trwają już, nie jest najgorzej, a jak u Ciebie?
Studiuję, studiuję, techniki dentystyczne, właśnie zaliczyłam sesję
A Ty coś robisz podczas przerwy prócz przygotowań do poprawy?
Awatar użytkownika
alicia
Posty: 94
Rejestracja: 22 lip 2013, o 13:34

Re: poprawa - matura 2016 biologia i chemia

Post autor: alicia »

rosaneczka, we wtorek zaczynam prawko, choć obawiam się co z tego może wyjść
No i przygotowuję się do sprawnościówki, bo składam też na MON, a jak się nie uda to i tak mam ambitne plany wzięcia udziału w biegu ulicznym
Gratuluję zdanej sesji, ja studiowałam dietetykę, ale zrezygnowałam, bo to zdecydowanie nie było to i wiedziałam, że nawet jak się nie uda za drugim podejściem to studia zmienię to szkoda mi było czasu i pieniędzy przy okazji.
rosaneczka
Posty: 37
Rejestracja: 9 maja 2015, o 10:49

Re: poprawa - matura 2016 biologia i chemia

Post autor: rosaneczka »

alicia, o! życzę powodzenia przy prawku Myślę, że coś z tego na pewno wyjdzie ^^ Też rozważam MON, bo na szczęście z moją sprawnością nie jest najgorzej, ale też nad zwykłym wojskowo-lekarskim w Łodzi.
Ech, powiem Ci, że słusznie zrobiłaś z tą rezygnacją i bardzo odważnie, podziwiam! Ja jakoś nie potrafię zrezygnować, bo perspektywa siedzenia i tylko zakuwania do matury mnie przeraża, a że w grupie na studiach mam fajnych ludzi, to postanawiam zostać do końca pierwszego roku na pewno .
Awatar użytkownika
alicia
Posty: 94
Rejestracja: 22 lip 2013, o 13:34