Studia english division

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Nosacz321
Posty: 1
Rejestracja: 19 maja 2018, o 10:20

Studia english division

Post autor: Nosacz321 »

Witam chcialem sie cos dowiedzieć o kierunku lekarskim english divison dla studentów z polskim obywatelstwem.
Jest tu moze ktos kto studiuje lub studiował lekarski na ED ?
Czy progi są porównywalne czy niższe do studiów w jezyku polskim ?
Sporo osób mowi ze jest tam niski poziom, gdyby faktycznie byl niski poziom i nie pasowało by mi to
Czy mozna w jakis sposób przenieść sie na studia w jezyku polskim ?
Awatar użytkownika
sternensucherin
Posty: 40
Rejestracja: 5 lip 2015, o 11:59

Re: Studia english division

Post autor: sternensucherin »

Co prawda nie studiuję w trybie ED, ale na kilka pytań odpowiem.
Progi jako takie dla ED nie istnieją, studenci obcojęzyczni płacą taką kasę za studia, że uczelni opłaca się mieć ich jak najwięcej.
Z przenosinami nie mam pojęcia jak jest, ale podejrzewam, że jest to dużo trudniejsze niż przeniesienie się z niestacjonarych na stacjonarne. Uczelnie już robią problemy przy przenoszeniu się z niestacjonarnych, a przecież oni są wymieszani razem ze stacjonarnymi studentami i idą takim samym trybem. Natomiast program ED znacznie się różni od naszego - inna kolejność przedmiotów, często mają też zupełnie inne przedmioty, których my nie mamy i na odwrót + nie zapominajmy, że student ED bardzo się opłaca, natomiast zwykły student trochę mniej.