UMP Farmacja 2014 Poznań

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
chryzolaminaryna
Posty: 174
Rejestracja: 6 cze 2014, o 10:11

Re: UMP Farmacja 2014 Poznań

Post autor: chryzolaminaryna »

Anika01, Wysłałam pw.
Kama333444
Posty: 23
Rejestracja: 18 maja 2014, o 19:00

Re: UMP Farmacja 2014 Poznań

Post autor: Kama333444 »

Anika01 pisze:Odwołanie to chyba można napisać dopiero jak dostaniesz list o nieprzyjęciu, w ciągu dwóch tygodni od jego otrzymania, ale w sumie to nie znam się na tym xd to nie przyjęli Cię, bo zabrakło Ci punktów?
Tak zabrakło mi pkt / ale wątpię, że przyjmą mnie z moimi 140-ma punktami . zobaczymy
Strat
Posty: 9
Rejestracja: 16 lip 2014, o 13:27

Re: UMP Farmacja 2014 Poznań

Post autor: Strat »

Anika01 pisze:tu może coś znajdziesz
Dziękuję ślicznie.
[D] pisze:Nie ma sensu teraz np. kupowac ksiazek. Kazdy prowadzacy musi jakies podac w sylabusie, ale to nie znaczy, ze naprawde beda potrzebne do danego przedmiotu
Cóż, w takim razie się wstrzymam, aczkolwiek dobrze wiedzieć już co nieco nt. kierunku i książek, ktoś musiał zadać to pytanie
czarnamamba
Posty: 23
Rejestracja: 25 lip 2014, o 23:22

Re: UMP Farmacja 2014 Poznań

Post autor: czarnamamba »

Chryzolaminaryna gratuluję!

to i ja dołączę się do grupy
chryzolaminaryna
Posty: 174
Rejestracja: 6 cze 2014, o 10:11

Re: UMP Farmacja 2014 Poznań

Post autor: chryzolaminaryna »

Gorąco zapraszam!

+u mnie dzisiaj nie tylko wino, rozpusta pełną parą, mam też ciastka!
Akseroftol
Posty: 40
Rejestracja: 1 lip 2014, o 11:06

Re: UMP Farmacja 2014 Poznań

Post autor: Akseroftol »

Od której godziny można w poniedziałek zanieść dokumenty? Od 9?
Anika01
Posty: 72
Rejestracja: 16 lip 2014, o 15:25

Re: UMP Farmacja 2014 Poznań

Post autor: Anika01 »

Ja byłam w piątek chwilę po 9 i biuro było już otwarte więc w poniedziałek powinno być podobnie

chryzolaminaryna
Posty: 174