Weterynaria Kandydaci 2015/2016

julietta
Posty: 13
Rejestracja: 13 lip 2015, o 12:53

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: julietta » 6 wrz 2015, o 23:21

trochę podnosi mnie na duchu jak widze, że nie tylko ja się stresuję tym wszystkim :( na mojej uczelni zero informacji :(a tak wgl ktoś wybiera się do akademika w Poznaniu ? zaczynam się bać, że bd jedyna z wety :(

Kami_il
Posty: 262
Rejestracja: 6 lip 2012, o 16:23
Lokalizacja: Wlkp

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: Kami_il » 6 wrz 2015, o 23:21

biolozka14 pisze:Jeśli macie jakąkolwiek inną możliwość to w żadnym wypadku nie wybierajcie Olsztyna! To najgorszy wydział weterynaryjny w kraju, z podejściem do studentów jak do śmieci, nastawiony tylko na swoje "akredytacje" i dotacje
Brzmi jakby ktoś właśnie wyleciał ze studiów na anacie :P Nie pierwsza Ty, nie ostatnia :)

surgeon146, ja sprawiłem sobie czaszkę konia i byłem zadowolony z tego posunięcia :)
Co jak co, ale wg mnie nauka czaszki, nawet z najlepszych zdjęć czy rycin, nie ma przełożenia w realu :) Zawsze to też dobra karta przetargowa , jeśli chodzi o chwilową wymianę: karton kości ←→ czaszka konia :D
Medycyna Weterynaryjna UWM

Awatar użytkownika
Kas_ia
Posty: 247
Rejestracja: 17 maja 2012, o 16:05

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: Kas_ia » 7 wrz 2015, o 08:30

surgeon146 pisze:Hej, chciałam zapytać czy jest sens kupować czaszkę konia do nauki czy lepiej sobie odpuścić ten wydatek?

[ Post via Android ] Obrazek
Jeśli po dobrej cenie to warto. I wg mnie lepiej połówkę niż całą, bo na połówce widać też dużo struktur wewnetrznych :) Jest tez kilka rzeczy, ktore widac na calej, a nie widac jak masz polowke, no ale z tym sobie poradzisz. Tak jak pisze Kami_il jak się ma w ręku to zupełnie co innego, można sobie powkładać np. druciki w rozne otwory zeby samemu zobaczyc, w jaki sposob przebiega dane naczynie/nerw :P No i ja sie jeszcze nie spotkałam z atlasem, ktory by miał takie zdjecia czaszki, zeby sie mozna bylo z tego nauczyc. W Liebichu jest milion zdjęć, ale i tak niektorych struktur na tym nie widac. Tylko tak jak mowie, trzeba uwazac na ceny, bo ludzie taką polowkę nieraz sprzedają za 250-300 zł... Wg mnie 150 max, a jak sie poszuka to mozna juz nawet za 100-120 upolować/wynegocjować.

Awatar użytkownika
Yuycia
Posty: 13
Rejestracja: 27 lip 2015, o 11:05

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: Yuycia » 7 wrz 2015, o 08:35

A teraz pytanko odnoście Olsztyna, czy tylko mi jeszcze nie działa konto na USOS-ie? Bo każą kasę za legitkę tędy wysłać, a mnie się wciąż konto nie otwiera -_-

A wgl to jak patrzyłam do Banku wolnych miejsc w akademikach to najpierw ds 3 był cały zajęty, a teraz znów mają miejsca. Cud jakiś? O.o

afterlife
Posty: 27
Rejestracja: 15 lip 2015, o 23:03

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: afterlife » 7 wrz 2015, o 11:54

biolozka14 pisze:Jeśli macie jakąkolwiek inną możliwość to w żadnym wypadku nie wybierajcie Olsztyna! To najgorszy wydział weterynaryjny w kraju, z podejściem do studentów jak do śmieci, nastawiony tylko na swoje "akredytacje" i dotacje
Skąd to uprzedzenie? Ktoś tu się nie dostał ;) ?

premedwet
Posty: 21
Rejestracja: 14 lip 2015, o 10:47

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: premedwet » 7 wrz 2015, o 12:27

Dzwoniłam do Poznania i mają jeszcze 8 osób w nadmiarze, więc pani powiedziała mi, że raczej nie będzie żadnych przyjęć z rezerwowej.

[ Post via Android ] Obrazek

Kami_il
Posty: 262
Rejestracja: 6 lip 2012, o 16:23
Lokalizacja: Wlkp

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: Kami_il » 7 wrz 2015, o 15:30

afterlife, ktoś tu raczej wyleciał na anacie :P
Medycyna Weterynaryjna UWM

szezelle
Posty: 3
Rejestracja: 29 lip 2013, o 12:29

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: szezelle » 8 wrz 2015, o 06:57

Hej wszystkim :) Potrzebuję Waszej rady... Myślicie, że próg w Lublinie spadnie do 140 na stacjonarne? Tzn., że zadzwonią do tych osób w najbliższym czasie? :)

Awatar użytkownika
zoo_
Posty: 2323
Rejestracja: 13 maja 2011, o 15:25

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: zoo_ » 8 wrz 2015, o 09:20

Yuycia pisze:A teraz pytanko odnoście Olsztyna, czy tylko mi jeszcze nie działa konto na USOS-ie? Bo każą kasę za legitkę tędy wysłać, a mnie się wciąż konto nie otwiera -_-

A wgl to jak patrzyłam do Banku wolnych miejsc w akademikach to najpierw ds 3 był cały zajęty, a teraz znów mają miejsca. Cud jakiś? O.o
Ad.1. Z tego co twój rocznik pisze na fb, to nie tylko Ty. Jesteś pewna, że za legitymacje to przez usos? Ogolnie co roku jest taka sytuacja z logowaniem się, tak dla uspokojenia ;)

Ad.2. Nie cuda, wystarczy, że ktoś zdecydował jednak iść na stancje albo przeniósł się do innego ds.

[ Post via Android ] Obrazek

Awatar użytkownika
Yuycia
Posty: 13
Rejestracja: 27 lip 2015, o 11:05

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: Yuycia » 8 wrz 2015, o 12:14

zoo_ pisze:
Yuycia pisze:A teraz pytanko odnoście Olsztyna, czy tylko mi jeszcze nie działa konto na USOS-ie? Bo każą kasę za legitkę tędy wysłać, a mnie się wciąż konto nie otwiera -_-

A wgl to jak patrzyłam do Banku wolnych miejsc w akademikach to najpierw ds 3 był cały zajęty, a teraz znów mają miejsca. Cud jakiś? O.o
Ad.1. Z tego co twój rocznik pisze na fb, to nie tylko Ty. Jesteś pewna, że za legitymacje to przez usos? Ogolnie co roku jest taka sytuacja z logowaniem się, tak dla uspokojenia ;)

Ad.2. Nie cuda, wystarczy, że ktoś zdecydował jednak iść na stancje albo przeniósł się do innego ds.

[ Post via Android ] Obrazek
Uff, ulżyło mi z tym systemem. A co do zapłaty przez USOS jestem pewna, to było wśród masy wysłanych nam papierów. Dzwoniłam nawet dziś do nich, ale jedyne co usłyszałam to BIIIP BIIIP. Dziekanat chyba jeszcze nie pracuje, może konta też otworzą dopiero po wrześniowej rekrutacji....

A wgl to fajnie byłoby jakby zostały wolne miejsca w DS-ie, życie w 2 osoby w 3-osobowym pokoju byłoby bajką <3

LuckySonia
Posty: 168
Rejestracja: 8 paź 2014, o 13:38

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: LuckySonia » 8 wrz 2015, o 15:13

Ns lublin obnizylo do 180 pkt. Czyli spada...

[ Post via Android ] Obrazek

surgeon146
Posty: 13
Rejestracja: 6 sty 2012, o 19:39

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: surgeon146 » 8 wrz 2015, o 16:53

Kami_il i Kas_ia bardzo dziękuję za odpowiedź. Doszłam do wniosku, że jednak kupię czaszkę. Zdecydowałam się na połówkę. Jeszcze raz dziękuje za radę. :)

[ Post via Android ] Obrazek

Awatar użytkownika
Kas_ia
Posty: 247
Rejestracja: 17 maja 2012, o 16:05

Re: Weterynaria Kandydaci 2015/2016

Post autor: Kas_ia » 8 wrz 2015, o 19:01

Spoko :) A, i jakby co, to możesz kupować bez żuchwy, bo czasem ktoś taką sprzedaje i wtedy jest taniej, a żuchwa jest bardzo łatwa do ogarnięcia :)

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości