Z analityki na lekarski

Opinie o analityce medycznej na studiach. Pomoc w podjęciu decyzji co do uczelni oraz przyszłej pracy zawodowej. Materiały pomocne w studiowaniu analityki medycznej.
Espranto
Posty: 11
Rejestracja: 2 kwie 2014, o 17:25

Z analityki na lekarski

Post autor: Espranto »

Witam serdecznie, obecnie jestem studentką pierwszego roku analityki medycznej na CM UMK w Bydgoszczy. Jestem rocznikiem 93, powinnam być na II roku, ale studiowałam semestr inżynierię biomedyczną na Politechnice Gdańskiej.
Moje lekarskie powołanie nie słabnie i z dnia na dzień czuję się coraz mniej wartościowa, coraz bardziej zdołowana. Analityka medyczna to ciekawe studia, ale traktuję je jak karę.
W chwili obecnej wykorzystałam 29 punktów ECTS. Sama nie wiem czy poprawiać maturę w przyszłym roku czy lepiej nie. Ilość pieniędzy jaką musiałabym zapłacić za wykorzystane ECTS-y mnie przeraża i przerasta, z drugiej strony ciągle biję się z myślami, że powinnam spróbować.
Czy jest ktoś w podobnej sytuacji jak ja?
Czy można jakoś obejść ustawę o ECTS-ach? Na wykupienie punktów zwyczajnie mnie nie stać, nie pochodzę z zamożnej rodziny.
Ma ktoś jakiś pomysł co mogłabym zrobić?
Chętnie wyjaśnię wszystkie nieścisłości, których być może nie zawarłam w poście.

Ana
Awatar użytkownika
czornydanio90
Posty: 950
Rejestracja: 25 cze 2009, o 19:04

Re: Z analityki na lekarski

Post autor: czornydanio90 »

Espranto, pozdrawiam kolejną osobę z CM UMK na tym szanownym forum

Co do sytuacji to hmm. Jeżeli Cię stać na opłacenie tego ostatniego roku studiów to próbuj. Jak nie to zawsze są jakieś kredyty studenckie itp.
Espranto
Posty: 11
Rejestracja: 2 kwie 2014, o 17:25

Re: Z analityki na lekarski

Post autor: Espranto »

Czyli raczej jestem skazana na wieczne udawanie, że uwielbiam analitykę, awesome
Awatar użytkownika
czornydanio90
Posty: 950
Rejestracja: 25 cze 2009, o 19:04

Re: Z analityki na lekarski

Post autor: czornydanio90 »

Espranto, Analityka też nie jest taka zła
Espranto
Posty: 11